March 19, 2024

Betul Ke Boleh Kurus Tanpa Berlapar Dengan C-Trimax?

Betul Ke Boleh Kurus Tanpa Berlapar Dengan C-Trimax?

Ketinggian aku adalah 181 cm, manakala berat aku adalah lebih kurang 95 kilogram. Nak kata aku mempunyai berat yang terlebih sangat,secara fizikal, takdelah nampak sangat kan..mungkin juga disebabkan faktor ketinggian aku. Tetapi, jika dikira menggunakan Indeks Jisim Tubuh (BMI) memang keputusannya adalah ‘overweight’.

Untuk mendapatkan bacaan BMI yang normal, aku perlu menurunkan berat badan sehingga 81 kilogram. Pergh..14 kilogram perlu aku hilangkan! Nak hilangkan 4 kilogram pun bukan main susah, apatah lagi 14 kilogram! Nak-nak dengan gaya hidup aku yang sentiasa ‘makan sedap’.. hehehe..

Pada aku, nak turunkan berat badan atau kawal berat badan, aku kena kurangkan makan atau tidak makan langsung untuk tempoh masa tertentu, sehingga mencapai berat ideal. Rupanya konsep aku ini adalah salah!

Makan tetap makan, cuma aku perlu menjaga amalan pemakanan aku. Nak jaga semua pengambilan kalori atau lemak setiap hari adalah sesuatu yang sangat leceh untuk aku lakukan. Takde masa aku nak kira setiap kalori makanan aku. Aku makan pun main belasah je asalkan sedap dan kenyang. Jadi, untuk mencapai berat ideal yang aku nak, memang 90% mustahil..hahaha

Mujurlah 2 minggu lepas, aku diperkenalkan oleh kawan aku, satu produk kurus tanpa berlapar!

Pendek kata, aku masih boleh makan seperti sedia kala tanpa ‘skip’ sarapan pagi mahupun makan malam.

Wow..memandangkan ianya mempunyai kelulusan KKM dan disahkan selamat dan berkesan, why not aku mencuba kan. Lagi pun, ianya bukan sekadar berfungsi sebagao fat burner, tetapi mampu membuang toksin di dalam badan dan mencairkan lemak yang tidak diperlukan di dalam badan.

C-Trimax Produk Kurus Tanpa Lapar.

Aku bukanlah seorang penjual produk C-Trimax. Sekadar berkongsi pengalaman aku sebagai pengguna yang dah pun berjaya habiskan kotak pertama C-Trimax. Produk bagus, kesan bagus kenapa tidak untuk aku kongsikan kepada pembaca blog aku kan.

Produk Kurus Tanpa Berlapar

Aku ambil C-Trimax sebagai minuman tambahan selepasa sarapan pagi. Rasa C-Trimax ni memang sedap. Ada rasa masam si buah Markisa dan juga ada rasa manis di dalam segelas C-Trimax ini.

Kandungan C-Trimax.

✅ passion fruit powder
✅ mix fruit powder
✅ roselle powder
✅ guarana extract
✅ grape fruit extract
✅ citric acid
✅ fructose

Selain daripada buah markisa sebagai ekstrak utama, C-Trimax juga mengandungi Guarana yang memberi kesan pantas dalam penurunan berat badan. Guarana juga mampu mengurangkan rasa inginkan pengambilan kafein yang berlebihan. Haa..memang elok sangatlah untuk aku yang sememangnya penggemar kopi sejati.

Oh ye, setakat ini tiada kesan sampingan yang aku hadapai daripada pengambilan C-Trimax ini. Cuma, secara asasnya, mereka yang mengambil C-Trimax ini akan kerap haus dan perlu minum air dalam kuantiti yang lebih banyak.

Kenapa C-Trimax Mampu Membantu Proses Penurunan Berat Badan?

  1. Menghalang Pembentukan Lemak – fungsi FAT BURNER akan sentiasa membakar lemak yang tidak diperlukan.
  2. Mengawal Berat Badan – lemak yang dibakar membantu atau menghalang kenaikan berat badan yang berlebihan.
  3. Mengawal Selera Makan – kau orang tidak perlu berlapar. Tidak bermakna kau orang boleh belasah apa sahaja makanan. Di sini C-Trimax akan membantu kau orang untuk kuang rasa lapar. Lagi pun, kau orang akan lebih banyak minum air akibat rasa haus
  4. Membuang Toksin Di dalam Badan – ini penting untuk membantu penurunan berat badan dengan lebih sihat.
  5. Mengawal Kolestrol.
  6. Menambahkan Tenaga
  7. Melancar dan Membaikpulih Peredaran Darah.

Cara Pengambilan C-Trimax.

  1. Rutin setiap pagi, selepas sarapan pagi, aku akan bancuh 1 sachet dengan 150ml air biasa.
  2. Minum air masak banyak-banyak.
  3. Kenyang sampai ke petang!

BETUL KE BOLEH KURUS TANPA BERLAPAR DENGAN C-TRIMAX?

Betul.

Aku yakin, C-Trimax mampu menurunkan berat badan tanpa perlu berlapar teruk.

Paling penting, kena amalkan C-Trimax ini secara konsisten setiap kali selepas sarapan pagi. Mujurlah aku ni jenis yang tak skip sarapan pagi. Lagi pun sachet C-Trimax ni senang dibawa ke mana-mana.

Doakan aku berjaya!

Ada blog reader aku yang juga dalam usaha menurunkan berat badan? Kalau berminat untuk mencuba Produk Kurus Tanpa Berlapar C-Trimax, bolehlah hubungi kontek di bawah ini ya.

IG : www.instagram.com/ctrimaxhq
Contact No : 010-3300886

JMR

Yo, it's me, JMR!

View all posts by JMR →

31 thoughts on “Betul Ke Boleh Kurus Tanpa Berlapar Dengan C-Trimax?

  1. Nampak dah kurus dah kat dalam gambar tu…wahhh berjaya sungguh ekk produk ni boleh buat kita kurus. Nampak gaya kena try jugak ni, lemak-lemak sis ni memang susah betul nak turun kalau tak ada benda sampingan yg buat dia pecah..hihihi

  2. Menarik ni. Memang tengah cari supplemen yng dapat membantu mengurangkan berat badan selain tu kena juga workout untuk kesan lebih ketara. Nanti update ye bila dah berjaya turunkan berat badan.

  3. I can’t wait to see the new you in the next post. As long as you still maintain a healthy lifestyle, taking C-Trimax should be alright.

  4. Betul ke..betul ke bleh kurus hanya minum C-Trimax tu..so Jamar dah turun banyak lom..kalau turun dengan banyak SA nak join gak la..SA kena turunkan at least 6kg lagi ni…penat dah zumba..

  5. Sy x boleh lh nak consume C-Trimax nie sebabnya nak kne tambah berat badan lebih kurang 10kg baru di paras normal BMI. Hahahah

    Anyway, baguslah produk nie dpt membantu mereka yg mengalami masalah berat badan utk kurangkan berat. Semoga istiqamah !

  6. Saya pun tengah struggle untuk kurus. Jaga makan dan juga exercise but still I have long way to go. Reason my imbalance hormones. Semoga success untuk lose weight kepada awak juga.

  7. Macam best jer c-trimax ni. Maknanya dah berjaya turunkan beran badan dengan c-trimax ker? Sesuai tak untuk ibu menyusu? Sebab masih breastfeed lagi. Boleh lah recommend dekat member yang nak kurus tu ☺

  8. Ramai geng Sal kata c-trimax ni berkesan , Sal macam nak belikan untuk Mr Hubby . Kalau betul berbaloi apa salahnya kan

    1. Tu la, tengok gak consumer2 yg dapat kesan positif. Tapi rasanya bergantung pada individu..kena try duul baru tahu kan

  9. Tinggi juga tu 183 cm. Kalau ada produk macam ni ok la juga. Tak la teruk sangat nak menahan lapar. Dugaan makanan kat luar tu kemain kuat. Macam2 nak makan. Kalau kurus yang terpaksa berlapar tu….why lah seksa sampai macam tu sekali?….

  10. Boleh je kurus tanpa berlapar asalkan apa yang kita amalkan memberi manfaat dan rasa kenyang tu lama. Saya pun ada amalkan minuman susu yang buat kita kenyang sentiasa.

  11. hehe skrg ni byk betul minuman utk kuruskan bdn..actually benda2 mcmni mmg bagus and berat mmg turun tp sendiri pun kena consistent jgk..hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *