Iklan Raya Best 2017

Iklan Raya Best 2017

Menjelang hari raya, iklan raya best oleh team produksi terbaik Malaysia sentiasa aku tunggu. Ada yang sedih, ada yang kelakar dan ada yang meriah.

Setiap iklan raya akan membawa cerita-cerita tertentu dan sarat dengan mesej yang berguna untuk dijadikan panduan dan pedoman dalam kehidupan. Aku perasan, tahun 2017 ini, iklan raya kebanyakanny best-best dan memberi kesan yang mendalam.

Berikut adalah iklan raya best 2017 yang aku dok ulang-ulang tengok..hehe

Iklan Raya Best & Paling Sedih – Pelaburan Mara : Yatim Piatu di Hari Raya

Iklan Raya Best & Paling Kelakar – Hypp Inspirasi : Pengorbanan Ayah

Iklan Raya 2017 – Celcom : Surat daripada Mak.

Iklan Raya 2017 –┬áMYNIC – Lagi lagi bahulu emak

Iklan Raya 1 Malaysia 2017 – TM : Keajaiban Ramadan.

Iklan Raya Menyentuh Hati 2017

Iklan Raya Kelakar+Sedih 2017 – TNB : Dugaan Raya Aida

Kreatif kan hasil kerja pembuat-pembuat iklan raya best di Malaysia ni.

Jadi, tahun 2017 ini, mana satu iklan raya yang memberi kesan mendalam dalam hidup korang?

JMR

JMR writes about parenting from a Dad’s perspective.
To contact JMR, please send me a message at mjdetroit83@gmail.com.
Thank you!

More Posts - Website

Follow Me:
TwitterFacebookGoogle PlusYouTube

9 Comments

    1. Author

      trend tahun ni sedih dan lucu kot sbb byk iklan mcm tu skang

  1. Iklan raya TNB ..dugaan Aida lagi best dan kelakar dari yang azlee scenario berlakun.. huhuhu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam