March 19, 2024

Ebook Dato’ Sri Aliff Syukri Murah Berbanding Nilainya.

Tak silap aku, Ebook Zero To Hero yang ditulis sendiri oleh usahawan kosmetik berjaya Malaysia telah dikeluarkan pada 31 Julai lepas. Pada awalnya, aku macam tak percaya Dato’s Aliff sendiri yang tulis ebook ini. Tapi selepas aku berjaya membeli ebook ini dan baca, aku boleh konfemkan tulisan dalam ebook ini hasil karyanya sebab banyak gak typo dan salah guna tatabahasa..haha..aku tahu seperti selalu juga aku baca update beliau di social media milik Dato’..

Aku beli ebook Dato’ Aliff Syukri ni bukan sebab nak tahu berapa juta ringgit ada dalam akaunnya. Sebab pertama aku nak tahu adalah cara dia menahan kecaman dan makian daripada netizen di laman sosialnya.Pada aku bukan calang-calang hamba Allah yang boleh menahan dugaan sebegitu.

Dapat Tak Apa Yang Aku Nak Tahu?

Dapat, malah aku dapat lebih daripada itu. Kat bawah ini, aku ringkaskan apa yang terkandung dalam ebook tu. Untuk baca lebih lanjut, kau orang kenalah memiliki ebook ini kat link yang aku berikan di bawah. Serius, aku kira ebook ini sangat murah berbanding nilai perkongsian pengalaman dan rahsia yang Dato’ kongsikan. Sangat mahal!

Apa Yang Anda Anda Akan Belajar Dalam Ebook ZERO TO HERO Ni?

BAB 1: Cara Dato’ Aliff Syukri Mencari Kekuatan Sebenar Untuk Jadi Kaya Raya.

Setiap orang biasanya dia dah ada dah Big Why masing-masing. Namun, ada juga yang tak tahu dan tak sedar apa Big Why dia.. Jadi, bila Big Why tak cukup power, ianya akan menyebabkan action kita pun akan jadi Slow. Jadi, di dalam Ebook ini Dato’ Aliff akan terangkan kepada anda apa Big Why sebenar beliau jadi sampai hari ni dan anda pun boleh follow macam Dato’ Aliff buat. Serius best!

BAB 2: Cara Dato’ Aliff Mulakan Bisnes dengan Modal Rendah.

Ramai yang nak buat bisnes..tapi ramai juga yang ada masalah MODAL. Dato’ Aliff dulu pun sama macam anda.. Takde modal nak start bisnes.. Namun, beliau ada Teknik Power yang anda boleh follow untuk membolehkan anda mulakan bisnes anda dengan modal yang rendah..

BAB 3: Cara Dato’ Aliff Cari Funder untuk Bisnes.

Yang ni Dato’ Aliff percaya ramai nak tahu sangat2. Bagaimana beliau dapat yakinkan funder-funder beliau untuk bantu berikan modal untuk kembangkan bisnes beliau. Teknik ni simple tapi tak ramai orang terfikir. Jadi, Dato’ Aliff akan share kepada anda dan anda hanya just follow je! Tak perlu nak fikir panjang..

BAB 4: Cara Dato’ Aliff Cari Ejen 

Untuk bermula, jual produk dengan jual kepada end user.. Tapi kalau nak bisnes laju, kita kena cari ejen. Baru produk akan jalan laju. Jadi, Dato’ Aliff akan share kepada anda tentang Teknik yang anda boleh follow untuk cari ejen dan jadikan ejen semakin setia dengan anda..

BAB 5: Cara Dato’ Aliff Tahan Kena Kritik.

Nak berjaya, kita kena buat apa yang orang lain tak buat. Bila kita buat benda yang orang lain tak buat, kita akan sering terima kritikan.. Jadi, nak berjaya, memang kena berani untuk terima kritikan. Anda WAJIB tahu teknik ni kalau anda nak berjaya melangkah setapak lagi ke hadapan.

BAB 6: Cara Dato’ Aliff Buang Malu.

Ini pun tak ramai yang berani buat. Ramai orang suka tengok saja, tapi bila nak buat, tak berani.. Anda tahu tak, nak berjaya, kena BUANG SIFAT MALU tu jauh-jauh.. kadang-kadang, sebab MALU lah membuatkan bisnes kita berada pada takuk yang sama je sampai sekarang. Tapi Dato’ Aliff dulu pun macam anda jugak. Malu-malu kucing la konon.. Tapi sekarang beliau dah ada teknik dah macamana nak buang jauh-jauh sifat malu ni untuk kita mengecapi kejayaan yang luar biasa!

BAB 7: Cara Dato’ Aliff Urus Masa.

Setiap orang ada 24 jam sehari.. sama je untuk semua orang. Tapi yang membezakannya adalah bagaimana seseorang tu menguruskan masanya dengan betul. Ramai tak sedar, yang dia dah buang banyak sangat masa dalam seharian. Tiap-tiap hari berlalu macam tu jerr.. tak produktif. Jadi, dalam teknik ni, Dato’ Aliff akan ajar cara untuk anda uruskan masa anda dengan betul supaya masa seharian anda dapat dimanfaatkan sepenuhnya.. Yeah!

BAB 8: Cara Saya Sentiasa Positif dan Aktif

Ramai orang mudah rasa down, mudah rasa negatif dan cuba untuk sabotaj diri sendiri. Sayanglah.. kejayaan tu dah semakin dekat sangat dah dengan kita.. Bila kita tiba-tiba negatif, kejayaan tu akan berlalu macam tu saja. Jadi, Dato’ Aliff akan SHARE kepada anda macamana saya control diri saya untuk kekal positif dan aktif setiap hari.

Serius, korang kena dapatkan CEPAT di link ni: https://ybc.onpay.my/order/form/zerotohero/JMRBHR

JMR

Yo, it's me, JMR!

View all posts by JMR →

2 thoughts on “Ebook Dato’ Sri Aliff Syukri Murah Berbanding Nilainya.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *