March 29, 2024

MIMIK MUKA BABY = HAPPY!

Sejak kehadiran ahli baru dalam keluarga besar aku, Umi+Ayah & pakcik makcik lain memang tertunggu upload terbaru gambar dia. Memandangkan jarak Jepun-Malaysia bukanlah dekat, nasib baik ada Facebook yang boleh menunaikan impian mereka yang menunggu-nunggu tu. dan setiap kali ada update terbaru daripada adik aku yang stay di Jepun, terserlah keterujaan masing-masing dengan gambar terbaru si model cilik ini…gambar ni ketika si comel ni berusia seminggu, pada 6 Syawal 1433H yang lepas..Amanda Qaisara binti Fakhuradzi..

 

Ggggrrrr laappar

 

Wwwwiiinnk

 

Bbbwweek

 

1 2 3 posee..hahaha..kecik-kecik dah pandai pose..siap tangan lentok kat pipi tu..umi+ayah aku bukan main happy dan teruja dengan cucu pertama dia ni..tapi kat bawah ni gambar yang paling hot dari Amanda Qaisara ni..

Oooo….wondering, camne la agaknya adik aku dok agah-agah si Amanda ni sampai leh bagi pose soooo cute ni…

** suka dengar keterujaan Umi+Ayah..seminggu teruja dengan kehadiran cucu pertama, then teruja dengan bakal cucu ke-2 yang sedang membesar di trimester pertama..syukur, alhamdulillah…

JMR

Yo, it's me, JMR!

View all posts by JMR →

6 thoughts on “MIMIK MUKA BABY = HAPPY!

  1. Bakal cucu di trimester pertama?? Sudah berbuah ke benih cinta korang?? Syukur Alhamdulillah jika benar telahan mak..moga keluarga kalian akan terus bahagia.

    P/s: Sila jaga cik N baik2..awal lg tuh!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *