September 23, 2020

4 Ramadhan 1432H

Masuk bulan puasa, setakat order ayam kerat 8, jiran sebelah order ayam kerat 16..dah jadi kebiasaan kedengaran. Kerat 32, setakat ni aku tak pernah dengar lagi.Dah tu siap order dua tiga ekor, belum masuk bulan Syawal lagi..

tutup citer..sebut Syawal, tak tenteram jiwa aku nih..

Hari ni dah 4 hari aku berpuasa, harapnya korang pon sama, 4 hari gak..

Apa citer 4 hari ni berpuasa ni weih??

Aku ok jer..malam ni tengok Buletin Utama, ada jumpa mayat ibu mengandung kena kerat-kerat..info tak lengkap sebab tak bagitau kena kerat berapa!

dem Buletin Utama..

off tibi..

cilakak..

hilang mood terawikh aku……..

JOIN AKU CHILLAH NGAN NESCAFE!

JMR

Yo, it's me, JMR!

View all posts by JMR →

15 thoughts on “4 Ramadhan 1432H

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *