August 11, 2020

KIsah Suri Rumah Selesaikan Hutang Setengah Juta

Korang pernah tau tak ada kisah seorang suri rumah ni dia berhutang sebanyak setengah juta? 

“Bukan takut dengan bank, kaki kutip wang sahaja tapi paling takut dengan Allah! Takut sangat saya mati dalam keadaan berhutang.”

Itulah perasaan Puan Zarini ketika itu bila berhutang ratusan ribu satu ketika dulu.

Takut nak keluar rumah, duduk dalam gelap sebab takut diganggu pengutip hutang. 

Duit dah tak ada banyak sampai makan telur rebus saja berbulan-bulan nak jimat. 

Nak makan sedap sikit, carilah kotak dan besi buruk dengan suami waktu petang, lepas tu jual.

Kisah hidup yang dilalui Puan Zarini dikongsikan dalam Ebook Suri Rumah Bangkit, Hutang Setengah Juta Selesai. 

Perjalanan hidup yang sukar sehingga bangkit selesaikan semua hutang perlu kita belajar dari beliau.

Dan dalam tempoh 7 tahun dia berjaya selesaikan semua hutang dia tu. 

kisah suri rumah

Kalau tengok dia dengan suami dia ni macam tak ada masalah rupanya sebelum dia sampai tahap ni, dugaan dia lalui memang gila. 

Kisah dia memang sedih. Sembunyi dalam rumah. Duit cukup untuk beli telur rebus berkongsi dengan suami.

Jual produk berbulan-bulan tak ada yang beli dan macam-macam lah. Hidup stress sampai keguguran. 

Tapi beliau bangkit dan selesaikan semua hutang yang ada dan hidup bebas dan semakin hidup selesa.

Apa beliau buat?
Bagaimana cara keluar dari hutang? 

Kalau kita rasa susah, ada orang lain lebih susah tapi mampu selesaikan masalah dihadapi walaupun selama 7 tahun!

Semua ni dia kongsikan dalam Ebook Suri Rumah Bangkit, Hutang Setengah Juta Selesai

Bukan hanya kongsikan pengalaman perjalanan hidup tanggung hutang malah dia juga ajar apa teknik yang dibuat untuk selesaikan hutang. 

Semua kisah tu boleh baca disini:

Siapa Yang Perlukan Ebook Ini?

  •  Anda yang banyak buat hutang dan ingin selesaikan semua hutang
  • Anda yang perlu semangat dan berniat bayar semua hutang
  • Anda yang jatuh terduduk akibat hutang dan ingin bangkit semula.
  • Anda yang dah lama berniaga tapi masih belum kaya.
  • Anda yang mempunyai masalah kewangan dan tidak bahagia.
  • Anda yang sedang kaya tapi masih leka dengan kekayaan yang dimiliki.
  • Anda yang minat membaca cerita realiti kehidupan.

Testimoni Pembaca Ebook Suri Rumah Bangkit, Hutang Setengah Juta Selesai

JMR

Yo, it's me, JMR!

View all posts by JMR →

One thought on “KIsah Suri Rumah Selesaikan Hutang Setengah Juta

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *