March 19, 2024

3.44 pagi dapat komisen baru di Ashadee.com

Alhamdulillah, ni komisyen affiliate aku yang ke 4 untuk produk Kerjaya Mewah Oil&Gas dan Jadi Jutawan Industri daripada Sham Rahman. Tak banyak mana komisyen dapat kali ni tapi cukuplah buat bayar GST perbelanjaan harian kan. Tak guna bising lama-lama pasal kenaikan kos hidup & GST kalau tak seiring dengan usaha kental kita untuk terus hidup kan?

Target aku sebulan sekali melekat satu dua sale pun dah ok. Lagi pun, aku masih belum menjadi promoter affiliate yang aktif di alam cyber ni. Sekadar up entri sebulan sekali untuk promo satu-satu produk digital. Kalau ada rezeki, alhamdulillah..kalau tak diletakkan ‘umpan’ yang sedap, konfem-konfem takde hasilnya.

RM30 pun rezeki gak kan. Dapat lak masa tengah syok tidur, malam jumaat plak tu lagi la lena tidurnya kan..hehehe..basically, setakat ini aku hanya aktif beraffiliate di Ashadee.com dan Klikjer.com. Jujurnya, kalau ko aktif di dua platform ni pun, insyaAllah dah boleh jana pendapatan tambahan kalau kena cara dan ‘umpan’nya.

Bagi yang masih belum tahu, apa itu affiliate dan bagaimana untuk beraffiliate, aku rekemenkan korang untuk dapatkan e-panduan Buat Duit dengan Affiliate-Kitab SEO Merah Jambu . Antara tips paling penting untuk jana duit mengikut kata En.Titan ialah, Download Kitab Pink -> Baca & Amalkan -> Tiru & Improvise Teknik dalam kita tu. InsyaAllah ada rezeki korang…

Good luck!

JMR

Yo, it's me, JMR!

View all posts by JMR →

8 thoughts on “3.44 pagi dapat komisen baru di Ashadee.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *