October 22, 2020

Kisah 10hari di ‘neraka dunia’

Wah, tajuk takleh tahan, neraka dunia. Sekali bunyi, cam rumah pelacuran pon ada gak kan..haha..tapi tu kalo sekali bunyi, bila 2,3 kali bunyi, dan tengok gambar di atas nih, sah..ni tempat bagi sesetengah orang, sanggup beribadat siang dan malam daripada dihumban ke tempat sebegini..tu bagi setengah orang la kan, tapi bagi setengah orang lagi, tu lubuk rejeki..dan kaedah mencari rejeki di sini takjauh beza dengan buruh-buruh kasar dari Bangla, mahupun negara seberang yang merantau ke negara orang demi sesyuap nasi..
 Belek-belek gambar ni, macam make up makkk cair lencun lak time ni kan.lipstik pon dah pudar tu..
Jejaka kesepian. Kan best kalo kat tempat gini ada gadis2 Vietnam gak. Pakai coverall ketat-ketat nampak bontot belah tepi lagi. Kompom sumer buruh-buruh kasar bersemangat bekerja. Huh, imaginasi takleh blah Ko gile apa..
Buruh kasar sama status ngan aku. Bagus budak nih. Sampaikan kadang-kadang ada orang konpius..”Awak ni Malaysia ke Indonesia??”..tenung-tenung balik raut wajah mamat ni,owhh…patutlah….
Yang ni la dalang besar yang membawa aku ke ‘lembah kenerakaan dunia’ ini..kata tak gheti bawak motor. Tapi bila tengok balik gambar ni 2,3kali, dengan bajunya, kepala botaknya, motornya, ala-ala mat rempit skinhead sejati, sanggup rempit sampai mati. Cuma tang seluar tu yang cam tak kena sket. Tapi tak salah kan kalo mat rempit mahukan pembaharuan….
*sudah selamat tiba di Malaysia, Ahad lepas. Yehaa leh teruskan hidup seperti biasa lak pasni, tapi, ya ada tapi… hanya untuk sementara…demmitttt…………………..

JMR

Yo, it's me, JMR!

View all posts by JMR →

8 thoughts on “Kisah 10hari di ‘neraka dunia’

  1. wakakaka..welkam bek bebeh!

    Nikmati la saat2 kemanisan kau disini sblm kau dicampakkan lg ke neraka dunia lg..

    miahahahaha..

  2. make up murah tu.. cbe pki dior ke.. xcair.. hehe..

    ala2 cian die.. sabar jela yek.. tu blm lgi yg bkl dtg lps ni..

  3. guess what.ms tgh siap2 nk p keje td bole tepikir yg jmr da lame x updet entry.neh bukak2 blog tgk ade entry baru.hahaha!

  4. sian budak nihhhh!!!…tu kata papa kalau dia tgk entry awk masa kat sana n tiap2 ari dia tgk entry awk.sob..sob..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *