March 19, 2024

Pelan Internet Terlaju Dan Terpantas Di Malaysia.

Hari ini, internet menjadi keperluan pada setiap orang tidak kira di mana mereka berada, walau apa aktiviti yang mereka lakukan. Selain itu, internet yang pantas dan coverage di kebanyakan kawasan juga menjadi sebab utama pelanggan memilih untuk menggunakan servis syarikat penyedia internet (ISP).

Walaupun sambungan internet telah dicipta melebih 30 tahun yang lalu, hari ini internet telah mempengaruhi secara langsung cara kita bekerja dan pelbagai peluang telh terbuka kepada segenap lapisan masyarakat. Peluang-peluang ini juga merupakan cara masyarakat hari ini menjalankan perniagaan dan aktiviti rutin harian.

Dengan internet, kita mampu melakukan kerja tanpa perlu berdepan dalam masa yang singkat. Kerja-kerja hari ini mampu dilakukan dengan lebih efision berbanding hari-hari sebelum ini.

Di Malaysia, TIME Fibre Home Broadband merupakan operator telekomunikasi ke-2 terbesar yang menyedikan Data, internet, pesanan suara kepada syarikat perniagaan dan individu. TIME Fibre Home Broadband juga menjadi penyedia servis pertama yang menggunakan kabel optik fiber secara terus kepada pengguna di rumah  mahu pun di pejabat. Jadi, sambungan ini akan lebih pantas dan stabil.

Hari ini, sekali lagi TIME Fibre Home Broadband menjadi melancarkan jalur lebar terpantas dengan kelajuan sehingga 1Gbps.

Jalur lebar optik 100% adalah standard terbaru untuk mencapai kelajuan network terpantas dan juga kestabilan dan kualiti sesuatu jaringan internet.

Kenapa TIME Fibre Home Broadband menggunakan 100% jalur lebar optik?

  1. Kelajuan Lebih Pantas

Cahaya bergerak lebih pantas. Jalur lebar optic memancarkan cahaha, jadi penghantaran data lebih pantas berbanding kabel timah (copper). Kelajuan penghantaran juga lebih terjamin melalui penggunaan jalur lebar optik.

  1. Kestabilan Yang Lebih Baik.

Jalur lebar optik tidak akan terjejas dengan perubahan sekeliling seperti factor suhu dan medan electromagnet.

TIME Fibre Home Broadband yakin mampu memberi perkhidmatan jalur lebar terpantas kerana TIME Fibre Home Broadband satu-satunya penyedia perkhidmatan jalur lebar yang menggunakan 100% jalur lebar optic.

TIME Fibre Home Broadband juga memiliki infrastruktue dan jaringan internet sendiri, jadi kualiti dan servis terbaik mampu diberikan kepada semua pengguna.

TIME JALUR LEBAR

Sempena pelancaran ini ,TIME Fibre Home Broadband dengan bermurah hati memperkenalkan the best deal in market iaitu hanya RM99 untuk 100Mbps! Boleh lihat perbandingan harga TIME Fibre Home Broadband berbanding penyedia jalur lebar lain.

Pelan ini hanya available untuk jangka masa terhad.

PAKEJ HARGA TIME

Jadi apa lagi, segeralah mendaftar untuk jadi yang pertama sebelum rakan lain. Senang je nak sign up secara online. Anda juga akan dapat potongan RM100 untuk bil anda apabila mendaftar secara online.

Tunggu apa lagi, daftar di link http://bit.ly/2E3s9nl sekarang juga ye!

PERBEZAAN PLAN JALUR LEBAR TIME.

  • Kelajuan terpantas 1Gbps
  • Nilai terbaik. Tiadak kuota. Tiada cas tersembunyi lain dan dibantu oleh servis pakar dengan harga berpatutan.

Konsisten dan dipercayai kualitinya

Kelebihan lain yang ditawarkan semestinya servis perkhidmatan pelanggan yang terbaik.

Semua panggilan atau email untuk membuat laporan akan dijawab pada hari yang sama atau keesokan hari (Jika laporan dibuat pada waktu malam).

Untuk tempoh sekarang, servis jalur lebar TIME Fibre Home Broadband telah berjaya dipasang dan berfungsi dengan baik di unit kediaman seperti kondominium di sekitar Lembah Klang, Pulang Pinang dan Johor.

Pendek kata, TIME Fibre Home Broadband berjaya daripada segi kelajuan dan tawaran pakej tetapi kawasan liputan jalur lebar yang ditawarkan oleh TIME Fibre Home Broadband masih terhad. Aku percaya TIME sedang berusaha untuk memperluaskan kawasan liputan mereka.

Anda boleh menyemak tahap kelajuan internet atau liputan di tempat anda di sini.

Pasti pengguna akan berpuas hati dengan kelajuan jalur lebar TIME Fibre Home Broadband.

Sekali lagi, jangan lupa daftar di link http://bit.ly/2E3s9nl sekarang juga ye!

JMR

Yo, it's me, JMR!

View all posts by JMR →

19 thoughts on “Pelan Internet Terlaju Dan Terpantas Di Malaysia.

  1. Qiss memang tengah cari internet nak guna dekat rumah. Yang penting laju dan murah. Berita baik untuk Qiss la ni, boleh Qiss tengok-tengok pelan yang ada dulu.

  2. Lately really competitive and TIME also doing sick a good package. Now bed not worry of getting over for old type house cos tm upgraded to only applicable for new House

  3. 100mbps murah!
    aida amik unifi dah plak.
    kontrak for 2 years.
    if tau awal yg ni, da jimat rm20.
    semakin murah skang dan semakin laju.
    bagus lah gini. menteri komunikasi memang buat keje.
    internet kan dah jadi wajib. anak2 pun blaja kena refer internet dah skang.
    terbaik. alhamdulillah…

  4. Yup betul..internet laju mmg senangkan keja cam kita ni..kalau lembab mmg tension dibuatnya. Bagus jugak ada plan yg murah cam ni..kalau nanti sis terpikir nak bertukar plan..bolehle sis cr yg ni

  5. TIME Fibre Home Broadband ni bagus, beri pilihan kepada pengguna untuk dapatkan servis dan kemudahan internet terbaik.
    Harga dan pakej pun nampak berbaloi dan menarik.

  6. PELAN INTERNET TERLAJU DAN TERPANTAS DI MALAYSIA… Wow.. Ya setuju sangat.. Internet dan blogger memang tak dpt dipisahkan..

  7. Menarik !! Lepas ini bolehlah tukar ke pelan internet yang macam ini pula tapiii harapnya kelajuan ianya berterusanlah. Jangan hanya pada awal-awal je

  8. wah terbaik pakej ni but too bad pelan internet ni memang tak mungkin terdapat kat kawasan perumahan kita..

  9. Macam tau2 je SA mmg sedang mencari broadband nak bagi Dania guna kat rumah…tp Internet under TIME ni x tau la area umah SA ada ke tak..sorry SA ni jenis buta internet skit..kena suruh adik yang checkkan la..ingat nak amik UNIFI tp macam mahal plak

  10. Sebagai blogger lagi memerlukan internet kan.
    Kalau boleh internet ni kena berapa tahap yang baik la.
    Berkelajuan tu sememangnya menjadi pilihan utama semua.
    Time ni satu jenama yng ada dulu tu eh.. Pastu ditutup kan. Kini muncul kembali.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *