March 19, 2024

Wefie Raya dan Menang Emas Raya bernilai RM10,000 daripada Jus Hidayah Gold oleh Seraimas Herbs

JUS HIDAYAH GOLD – Jadikan Amalan Seharian

1 Syawal 1438H sudah hampir seminggu berlalu. Seminggu ini juga pelbagai juadah dan menu istimewa yang telah selamat kita hadam. Aku pasti majoriti daripada kita sukar untuk mengawal nafsu dan selera makan yang sedap-sedap. Tidak kurang juga yang terlebih makan. Sekaligus memberi risiko kesihatan yang lebih tinggi terutama kepada mereka yang telah sedia ada penyakit serius seperti darah tinggi, diabetis, kanser, SLE (systemic lupus erythematous), angin ahmar, migraine, buasir, gout dll.

Ini sangat tidak elok kepada mereka. Pengambilan makanan yang tidak sihat dengan banyak akan memberi lebih kesan mudarat. Perlu dikurangkan.

Selain itu, pengambilan minuman kesihatan bermutu tinggi sangat digalakkan seperti Jus Hidayah Gold yang menggabungkan 23 jenis herba, yang memberi kebaikan dan kesan berganda untuk lebih sihat dan kekal cantik.

produk kesihatan serai mas Jus Hidayah Gold

Kombinasi Raja Segala herba seperti Madu, Buah Tiín, Kismis, Kurma Merah, Apricot, Delima, Lada Pintal, Cengkih, Kunyit, Buah Pala, Senduduk Putih, Mahkota Dewa, Habbatus Sauda, Mengkudu, Teja Lawang dan pelbagai lagi bahan semulajadi ini mempunyai kebaikan dan khasiat luar biasa untuk kesihatan tubuh badan dan mengatasi segala macam penyakit.

Seisi keluarga sangat digalakkan untuk jadikan pengambilan Jus Hidayah Gold yang terdiri daripada makanan sunnah yang berkuliti tinggi sebagai rutin harian. Ianya bukan sahaja mengeratkan lagi jalinan kebahagiaan bersama, tetapi insyaAllah memberi kesan positif yang menyeluruh – Lebih Kuat, Lebih Cergas dan Lebih Beramal dengan Jus Hidayah Gold keluaran Seraimas Herbs.

DUTA PRODUK JUS HIDAYAH GOLD – IMAM MUDA ASYRAF.

Terkenal dengan tagline  ‘Lebih Kuat, Lebih Cergas, Lebih Beramal’ dan selaras dengan lifestyle Imam Muda Asyraf yang sentiasa sibuk dengan jadual padat, beliau dilantik menjadi Duta Produk bagi Jus Hidayah Gold keluaran Seraimas.

duta produk Jus Hidayah Gold

Imam Muda Asyraf atau nama sebenar Muhammad Asyraf Mohd Ridzuan merupakan juara musim pertama program pencarian imam yang disiarkan secara langsung menerusi Astro Oasis. Beliau juga melakukan kerja-kerja dakwah menerusi program bual bicara iaitu Hidayah Talk yang membincangkan pelbagai isu melalui laman Facebook pengeluar jus ini iaitu Seraimas HQ.

Program bual bicara yang berlangsung tiga kali dalam sebulan ini mengupas topik-topik semasa tentang kekeluargaan dan pentingnya kesihatan.

PELUANG MENANG HADIAH BERNILAI RM10,000.

Aku pasti ramai yang tak nak terlepas peluang memenangi hadiah hebat daripada Seraimas ini.

Seraimas akan mengadakan Peraduan Wefie Raya bermula 17/5/2018 sehingga 1/7/2018ini.

Penyertaan hanya boleh dihantar bermula 17/5/2018. Dah start ni, dah boleh mula hantar penyertaan!

Penyertaan terakhir akan diterima sehingga pada jam 10 malam 1/7/2018.

Kepada pelangan tetap Jus Hidayah Gold ini adalah peluang terbaik anda untuk sertai peraduan ini. Bakal pelanggan jus hebat ini juga turut berpeluang memenangi hadiah-hadiah hebat.

Bagaimana caranya Peraduan Wefie Raya ini?

Mudah sahaja. Hanya ikuti langkah-langkah di bawah ini.

Langkah #1: Beli Jus Hidayah Gold

Langkah #2: Peserta perlu bergambar beramai-ramai (“wefie”) bersertakan Jus Hidayah Gold sebagai bukti.

Langkah #3: Muat turun aplikasi QR reader di App Store atau Play Store dan scan QR code yang tertera di kotak Jus Hidayah Gold.

Langkah #4: Isi butiran lanjut dan masukkan “original code”. Ikut langkah seperti yang tertera di laman sesawang www.seraimas.my

Langkah #5: Masukan slogan “Saya sertai peraduan Wefie Raya Jus Hidayah Gold kerana………” Ayat tidak boleh melebihi 50 patah perkataan.

Langkah #6: Muat naik gambar wefie raya anda di platform yang disediakan ini.

Ringkas dan mudah je kan?

Ingat, penyertaan kau orang mestilah diterima pada hari akhir tempoh peraduan. Bila tu? 1 Julai 2018 ler..

Semua penyertaan yang diterima di luar tempoh peraduan tidak akan dilayan.

Dengan menyertai peraduan ini, kau orang dengan automatiknya menerima dan bersetuju dengan terma dan syarat Peraduan #WefieRayaJusHidayahGold seperti yang dinyatakan di SINI.

Kau orang boleh menghantar seberapa banyak penyertaan yang dikehendaki dengan syarat setiap penyertaan mesti mempunyai gambar kotak produk Jus Hidayah Gold sebagai bukti pembelian.

Itu sahaja!

Kepada anda yang belum mencuba dapatkan Jus Hidayah Gold di:-

Tips Menang Peraduan Wefie Raya Jus Hidayah Gold?

Pemenang dalam peraduan ini akan dipilih berdasarkan gaya yang paling kreatif. Pastikan Wefie bukan Selfie ye..hehe..lagi ramai lagi meriah lagi kreatif.

Pemilihan pemenang dibuat oleh pihak juri yang dilantik.

Pemenang akan diumumkan pada 1/7/2018 melalui Facebook Seraimas HQ.

Hadiah Bernilai RM10,000 untuk Dimenangi!

Tempat Pertama:

Gold Bar (20g) + 2 jemputan ke rumah terbuka bersama Imam Muda dan keluarga Seraimas

Tempat Ke-2:

Gold Bar (10g) + 2 jemputan ke rumah terbuka bersama Imam Muda dan keluarga Seraimas

Tempat Ke-3 sehingga ke 5:

1 dinar emas + 2 jemputan ke rumah terbuka bersama Imam Muda dan keluarga Seraimas


Peluang Menang Hadiah bernilai RM10,000.

SERAIMAS HERBS.

Ditubuhakan di atas impian dan inspirasi oleh pengasas yang juga Pengarah Urusan Syarikat, Datin Hajjah Sunita Bibi Ali Akhbar telah menubuhkan Serai Mas Herbs Sdn Bhd pada 2005 yang menyediakan pelbagai rangkaian produk bermutu tinggi seperti makanan tambahan untuk kesihatan dan juga produk kosmetik.

Syarikat ini telah diperbadankan di bawah Akta Pendaftaran Perniagaan 1956 pada tarikh 22 Julai 2005. Dengan kejayaan cemerlang yang telah diperolehi sepanjang penglibatan syarikat dalam bidang ini, maka Serai Mas kini beroperasi sepenuhnya di Labis, Johor.

Rangkaian Produk Serai Mas.

Produk kesihatan dan kecantikan berasaskan herba dan bahan semulajadi ini bermula dengan produk Losyen Terapi Anggun dan Dara Mas Cucian Wanita, Serai Mas Herb dan juga produk kulit Astanita Collagen Skinz dan C’Bidadari Juice Khas untuk kaum wanita yang mementingkan kecantikan luaran dan dalaman. Ia mula berkembang dan semakin unggul ke hadapan apabila memperkenalkan produk lain seperti Jus Hidayah, Kismis Hidayah, Raudah Energy Drinks, Rest Slimm Mango Drink dan Bengkung Puteri Mas yang menjadi pilihan ibu selepas bersalin.

Perjalanan Serai Mas Herbs Trading bermula daripada sebuah kedai jamu milik Datin Hajjah Sunita Bibi yang ketika itu menjadi stokis untuk satu produk lokal syarikat lain. Beliau nekad untuk membina empayarnya sendiri selepas dia ditipu dan ditikam belakang oleh syarikat terbabit. Seiring dengan cita-citanya semenjak kecil yang mahu menubuhkan perniagaan sendiri, tanpa ragu beliau mengeluarkan produk kesihatannya sendiri.

Produk Serai Mas, Produk Mampu Milik.

Datin Hajjah Sunita Bibi juga percaya dengan mengeluarkan produk kesihatan ini, ia dapat membantu orang ramai untuk menjaga kesihatan walaupun sibuk dengan kehidupan harian. Menekankan isu kekeluargaan, setiap produk yang dihasilkannya mampu dimiliki oleh setiap ahli keluarga kerana produknya bermula dari produk bayi, kanak-kanak, ibu mengandung, serta warga emas. Malah harga mampu milik yang ditawarkan ini mampu untuk dimiliki oleh setiap ahli keluarga di Malaysia.

Beliau percaya dengan hubungan kasih sayang dan kekeluargaan yang penting dalam satu keluarga itu, produk ini mampu memberi kesan positif jika diamalkan selalu. Beliau juga mahu produk kesihatannya ini mampu pergi jauh dan boleh mengorak langkah hingga ke luar negara.

Pertanyaan boleh hubungi talian: +6012 7848364

Website: www.seraimas.my
Facebook: Seraimas HQ
Instagram: @seraimashq
Youtube: Seraimas Herbs

JMR

Yo, it's me, JMR!

View all posts by JMR →

55 thoughts on “Wefie Raya dan Menang Emas Raya bernilai RM10,000 daripada Jus Hidayah Gold oleh Seraimas Herbs

  1. Kesihatan kena jaga. Sedih bila balik raya dapat berita ramai saudara sakit itu ini. Mencegah lebih baik kan. Elok amal pemakanan sunnah dan semulajdi ni

  2. The jus hidayah has a lot benefits to our body. Look nice the jus and at the same time can win amazing price. Will spread this to my friends. They sure want to participate.

  3. Ni rasa macam nak kena beli produk ni. Kena join contest ni, hadiah dia best. Fuh, beruntung sape yang dapat goldbar tu. Boleh buat simpanan jangka panjang.

  4. Boleh suruh mak Rawlins wefie nie sebab dia dan ayah pengguna produk Seraimas nie. Doakan kejayaan ye (tapi first doakan parents Rawlins nak la wefie dulu hahahah)

  5. wah what generous prizes for the competition. Memang tak rugi pun for regular consumers of Jus Hidayah Gold! All the best to those who are joining.

  6. RM 10.000?? Wow banyak sekali ya. Tergoda aku pengen ikutan namun sayang sekali tak.bisa sebab saya jauh di negeri seberang hehee… moga teman blogger Malaysia menang semuanya ya hehee…

  7. Nak menang juga… Eh, berapa harga dia ek… tapi memang kena beli jus hidayah gold sahaja je ke?

  8. Mudah saja nak join contest ni. Ingatkan susah. Hadiah yang ditawarkan semuanya nampak best dan memgujakan. Selain dapaf gold bar boleh datang rumah terbuka dengan Imam Muda Asyraf

  9. Hadianya sangat istimewa rasa macam nak join juga lah mana tahu ada rezeki menang emas dari Jus Hidaya hehehe boleh bagi mak ayah kita minum….

  10. Bestnya. Wefie wefie pastu join kan. Untung² boleh menang. Menarik hadiah² yang ditawarkan. Sambil nak join contest leh amalkan jus kesihatan kan..

  11. senang sangat contest gini. Ber’wefie’je boleh menang. Harap dapat menang la… eem kena pergi cari jus tu dulu apa2 pon… kan? kang x valid plak nnt…

  12. Selalu jugak tengok iklan Jus Hidayah Gold ni dekat Wanita Hari Ini. Rasa macam tiap-tiap minggu keluar.

    Tengok dia punya hadiah, mak aih. Gold bar 20g tu. Berbaloi habis kalau join dan menang

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *