October 22, 2020

Melantak Zanmai Sushi bersama brader Amean JK

Sapa kenal Amean JK?

Tak kenal?Aku pon tak kenal..hahaha…

Setahun sekali je jumpa mamat ni. Ensem dowh..pastu tough lak tu. Pas tu baik lak tu, tak merokok lak tu. Semayang tak tinggal, wirid memang kat bibir je manjang. Dan macam-macam lagi le. Pendek kata, tak rugi anak-anak gadis terutama anak gadis Melayu yang dapat suami macam mamat nih. Dan dia ni glamer! Aku selalu gak dengar DJ HotFM, Fara Fauzana dok announce nama mamat ni, alah tu pon sebab dia selalu dok komen-komen kat fesbuk HotFM. Nak ngorat Fafau lettew…:-p

 

apa-apa pon..sila tengok gambar dinner kami semalam..uish..lap air liur tu okkey!

 

Anak salmon kot nih..heheh

 

Black Caviar

 

Kaki furai

Soft Crab..

nyummy!!!

dan ada banyak lagi pinggan-pinggan yang tak sempat nak snap..burpp..

Siap nak mintak tambahkan lagi untuk kami tu!

Tapi kami sudah kenyang! tenkiu so much for this treat:-)

kan betul aku cakap..

brader ni ensem+baik+tough+gebu+warak etc kan?

setuju tak awek-awek kat luar yang masih single??

heheheheh..

🙂

 

JMR

Yo, it's me, JMR!

View all posts by JMR →

3 thoughts on “Melantak Zanmai Sushi bersama brader Amean JK

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *