Blogger tembak Blogger di Laser War Zone, Wangsa Walk Mall

Laser Tag, satu pertempuran generasi baru. Itu yang aku boleh katakan secara ringkas pasal permainan ini. Pernah main? Pernah masuk Laser Tag Tournament? Apa itu Laser Tag? Laser Tag adalah satu permainan ala-ala di medan tempur, dimainkan dalam satu kawasan dan pertempuran antara dua pasukan, ie: pasukan Merah vs pasukan Biru. Pemain disediakan satu sut […]

Continue reading →

Video Ayyan malu-malu kucing.

Aku dok ulang-tengok video ni beberapa kali gak la..ni pun yang edited video sebab Instagram benarkan video untuk 15saat sahaja..hehe.. Tengok anak sendiri, rasa geram nak penyekk je..hahaha.. Salam hari Jumaat.. dengan ucapan, esok cuti! Malu malu lak tengok abang-abang sing a birthday song.. #DayyanHarith #2years #birthdayboy @nunueera @addina_bahaleah @zuha.bahaleah A video posted by JMR […]

Continue reading →

Dayyan Harith Turns 2

Alhamdulillah, 23 April 2015, genap 2 tahun usia Dayyan Harith. Aku pasti, harapan aku sama je seperti ibu bapa lain, untuk melihat anak terus membesar dengan sihat walafiat dan jadi orang berguna kepada keluarga, agama dan bangsa. Terima kasih Ayyan sebab gembirakan dan kuatkan ikatan antara mmy&ddy. Telatah & gelagat Ayyan tak pernah memenatkan ddy […]

Continue reading →

Hadiah hari jadi

Lusa dah ulang tahun kelahiran dak kecik Dayyan Harith. 23/4/2015, genap usia 2 tahun. Setahun yang lepas, famili kecil kami sibuk untuk persediaan Majlis Hari Jadi Dayyan Turns 1 yang diadakan di rumah mama wan Ayyan. Meriah dengan kehadiran anak-anak kecil lain dan sanak-saudara lain. Tapi tahun ini, nampaknya tiada majlis sebegitu untuk dak kecil […]

Continue reading →

LET’S LEARN FROM JAPAN

LET’S LEARN FROM JAPAN: Read this beautiful Information about Japan. (Sharing from FB). 1 – Did you know that Japanese children clean their schools every day for a quarter of an hour with teachers, which led to the emergence of a Japanese generation who is modest and keen on cleanliness. 2 – Did you know […]

Continue reading →

Penternakan Ikan Keli

Menteri Pertanian dah Industri Asas Tani, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob menggalakkan rakyat Malaysia ‘bertani’ untuk mengurangkan perbelanjaan harian dan menambah pendapatan. Ramai yang tak puas hati dengan saranan wakil rakyat ini, terutamanya selepas keluarnya kenyataan yang dikatakan ‘merepek’ oleh Ahmad Maslan ekoran pelaksanaan GST pada 1 April lalu. [Ahmad Maslan Tak Bodoh] Dalam pada […]

Continue reading →

Nasi kerabu daging goreng kunyit

Sejak 3,4 bulan kebelakangan ni, bila ‘balik kampung’, wajib mencari nasi kerabu berlaukkan daging kunyit. Kalau dapat daging bakar, lagi syokkkk.. Hujung minggu lepas, Sabtu & Ahad, brekpes aku adalah nasi kerabu daging goreng kunyit. Kedai makan feveret bila ‘balik kampung’, kedai makan sebelah kedai tayar, depan Masjid Gong Kepas, Besut, Terengganu. Ada bermacam menu, […]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Continue reading →