October 22, 2020

Tips Untuk Bapa: JANGAN BIARKAN anak LELAKI anda berperangai gini!!!

Tips Untuk Bapa: JANGAN BIARKAN anak LELAKI anda berperangai gini!!!
Cuba bayangkan elok-elok je ko kuar pintu depan, tengok-tengok anak laki ko ngah menikmati sashimi katak..!!!..ok2..stop bayangan tu..ngeri shihottt…
Tahulah bapanya seorang photographer alam, tapi janganlah taksub sangat nak bagi anak terer dlm bidang ambil gambar sebegini..
Sedari kecil lagi dah nampak minat anak lelaki dalam bidang kejuruteraan elektrikal. Kalau beginilah cara pendidikannya, konfem, belum sempat amik UPSR, dah pergi.innalillahhh…~
Uiks..cepat betul ‘baligh’ budak ni..Bapa borek, anak rintik kot nih..hahahaha…awasi anak anda ketika anda sedang bermesra dengan si isteri..
What goes around comes around..korang masa muda-muda dulu, ada berperangai sebegini tak?..cuba ingat kembali…:-p
Yang ni memang patut kena perhatikan setiap masa. Gelap masa depan budak tu nanti. Tau la nak jadi pakar bedah, tapi janganlah dibedah ‘burung’ yang tidak berdosa tu..haru biru nanti..
Sekadar peringatan untuk kita, kau dan aku. Aku lagi la ada 2 orang anak lelaki…
Sayangilah anak anda, sebagaimana bapa/ibu anda menyayangi anda suatu ketika dulu..
Sekadar untuk kita bergurau-senda dalam peringatan. Lagi berapa hari nak berhari raya ek?
Ada yang dah cuti ke hari ni?

JMR

Yo, it's me, JMR!

View all posts by JMR →

2 thoughts on “Tips Untuk Bapa: JANGAN BIARKAN anak LELAKI anda berperangai gini!!!

  1. Woooiiii…. Gambar yang last sekali tu cukup menggerikan…. Harap-harap takderlah anak kita buat perangai macam tu… Semoga dijauhkan..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *