September 30, 2020

Bila anak ‘jatuh cinta’ pandang pertama.

Aku bajet je yang anak kecil pun boleh ‘jatuh cinta’ pandang pertama. Eh bukan jatuh cinta cam kita orang dewasa ni. Atau lebih mudah lagi, Dayyan dapat rasa yang dia pernah jumpa dengan ‘awek’ dalam majalah tu, deejavu atau realiti?. Tu pasal, masa mummy dia sedang baca majalah Pa&Ma di mukasurat yang terpampang gambar Irene Nadia bersama si comel Fiska Medina, dia sibuk nak membelek gak. 

 

Realitinya,  Dayyan Harith dan Fiska Medina memang pernah berjumpa semasa Lepak2 Makan2 di Restoran Burger Bakar Abang Burn sebelum ini.

Tapi diorang ni tak lepak bersama, masing-masing dok melepak dalam perut ibu..hehehe..

JMR

Yo, it's me, JMR!

View all posts by JMR →

6 thoughts on “Bila anak ‘jatuh cinta’ pandang pertama.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *