Horey malam raya datang lagi. Tak sabar rasanya nak tunggu pagi esok, pagi raya di hari yang mulia. Pasti korang pon sama kan. Rutin setiap tahun di pagi raya, bersalamanRead More →

Major menu aku sepanjang bulan pose ni. Mi goreng campur ngan bihun goreng & keuw teow goreng bersama ayam percik sos BBQ. Fuhh..gara-gara semua malas nak masak, dan aku ponRead More →

Pasti ada yang pernah alami masalah ketidakpuasan hati pada gambar yang dicapture. Walhal korang dh pun gunakan DSLR yang gedabak saiznya. 100kali snap pon, gambar yang terhasil still nampak samaRead More →

JMR Jr dalam REMAJA Hai remaja di luar sana.. Dah beli REMAJA edisi 1 Ogos? Kalo belum, dapatkan sekarang di pasaran. Yeah, promote luh kejap. Bukan apa pon, kan REMAJARead More →