March 19, 2024

Izeara Extravaganza. Tips Kurus Cepat.

‘Izeara Extravaganza, Cool Serum’ makin menjadi carian pengguna yang inginkan berat yang lebih ideal. Sapa nak kurus cepat!?!

Makin dikenali, terutamanya selepas terjadinya kes viral seseorang yang mendakwa produk kurus Izeara Extravaganza ni tak panas dan dia tak kurus kurus selepas menggunakannya sehari. Memanglah!

Memandangkan tidak lama lagi nak puasa an raya, aku rasa ini masa yang terbaik untuk aku mencuba sendiri produk Izeara Extravaganza ni. Nak juga buktikan keberkesanan produk kurus Izeara Extravaganza yang semakin mendapat sambutan di pasaran.

Hari pertama mendapat serum sejuk(cool serum) ini, aku terus mencubanya. Masuk hari ini, kiranya dah seminggu lebih aku menjadi konsumer untuk produk kurus yang tidak sejuk dan tidak melekit ini.

IZEARA EXTRAVAGANZA SERUM SEJUK.

Testimonial daripada aku sendiri, Izeara Extravaganza ni memang tak panas seperti produk sapuan untuk membakar lemak lain. Pakailah banyak mana pun kat mana-mana bahagian tubuh, memang tak panas. Sejuk je rasa. Paling penting, Izeara Extravaganza ni tak melekit dan berwarna jernih. Jadi, senang nak pakai di mana-mana pada bila-bila masa.

Kesan guna Izeara Extravaganza?

Dalam proses membakar lemak ni, bukanlah hari ni pakai, esok turun berat badan 10 kilo. Dalam mimpilah. Tetapi boleh rasa kesan ‘lemak terbakar’ tu terutamanya selepas sejam dua jam pakai, mesti rasa lawas je perut, pasti ke tandaslah! Flush lemak yang terbakarlah!

KANDUNGAN SERUM IZEARA EXTRAVAGANZA.

Kandungan serum sejuk ini memang dirumus khas dan 100% bebas bahan kimia. Paling penting, HALAL.

KELEBIHAN SERUM IZEARA EXTRAVAGANZA.

  • Produk kurus PERTAMA di pasaran Malaysia yang TIDAK PANAS dan TIDAK MELEKIT.
  • 15 kali LEBIH PANTAS membakar lemak.
  • BERBAU HARUM tanpa meninggalkan bau yang kurang selesa.
  • Serum kurus PERTAMA di Asia yang mengandungi CAFEISILANE iaitu bahan yang membantu penyingkiran lemak bawah kulit dengan pantas.
  • Mempunyai KELULUSAN daripada pihak kesihatan dan dijamin HALAL.
  • Hilang stretchmark lama dan baru melahirkan sekiranya menggunakan secara konsisten selama 7 hari
  • Lemak lemak tepu dan degil akan disingkirkan dengan cepat dan pantas. Lemak akan tertanggal dalam masa 48 jam, bergantung kepada kadar pembakaran lemak pengguna.
  • Menahan rasa lapar dan menghilangkan selera makan.
  • HARGA MAMPU MILIK dan BERBALOI.

 

Aku bukan cakap kosong pasal kelebihan Izeara serum kurus sejuk ni, tapi aku dah merasai sendiri pengalaman menggunakan produk kurus Izeara Extravaganza. So far, takde pula rasa nak buat laporan polis, hahaha..maksud aku, takde apa aku nak komplen.

Dah jadi rutin harian aku, selepas mandi pagi dan malam, tuang dan sapu di badan yang aku nak. Tak jadi masalah untuk tuang dan sapu sapu di ofis pada waktu tengah hari..hehehe..

Patutlah selebriti SITI NORDIANA pun menjadi pengguna tegar produk serum sejuk ini. Selain kesan positif yang best, senang pakai dalam apa jua keadaan pun.

IZEARA EXTRAVAGANZA-SERUM KURUS MENJADI FENOMENA.

Jadi apa lagi?

Dah faham TIPS NAK KURUS yang patut korang cuba. Lebih baik daripada dok makan ubat-ubat kurus yang belum tentu selamat untuk jangka masa panjang.

Apa lagi, jom pakat-pakat BELI, TUANG & SAPU untuk HIDUP YANG LEBIH KACAK!

Instagram: @izearaxtravaganza
Telefon: 013-777 3617

JMR

Yo, it's me, JMR!

View all posts by JMR →

10 thoughts on “Izeara Extravaganza. Tips Kurus Cepat.

  1. Ooo nilah produk tak panas tu yg biaing2 mulut si bella tu ehhh.. tiung kang baru tau.. hahahah

    Semoga kurus ya cik jamar sblm raya. Jgn londeh seluar raya sudah..

  2. Patutlah nana dapat maintain badan slim macam anak dara… Rupanya inilah “tips” yang beliau amalkan… 😉

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *