March 19, 2024

Udara lebih segar dengan Ambi Pur dan Febreze.

Ada orang cakap, tempat paling selamat di rumah sendiri. Mungkin untuk ‘general’, boleh diterima, tapi untuk perkara details sehalus debu yang berbahaya, cakap-cakap ni tak boleh diterima. Sebab apa?

Sebabnya, rumah korang mungkin berada dalam keadaan kemas dan tersusun namun alergen boleh berkumpul di mana-mana sahaja termasuklah di karpet, tilam, bantal, perabut, katil dan juga mampu terapung di udara. Partikel alergen ini boleh menyumbang kepada simptom-simptom asma; satu indikator yang menunjukkan udara di kediaman korang berada pada aras “kurang sihat”.

Tak yah risau, tak perlu bimbang..

Dengan dibantu oleh Ambi Pur dan rangkaian Febreze First Defense House Dust Reducer korang dan keluarga korang kini dilindungi daripada alergen bawaan udara.

 Direka khusus untuk menyahbau dan habuk di rumah, Ambi Pur First Defense Air Effects dan Febreze First Defense Fabric Refresher mampu memberikan suasana segar kepada ruang tamu dan juga memastikan korang sentiasa bernafas dengan sempurna dan hidup lebih ceria. Produk ini juga mampu menjadikan rutin mengemas lebih efisien. Dengan bantuan teknologi Trap and Lock™ House Dust Reduction, produk terbaru ini mampu memerangkap partikel-partikel debu hama, debunga dan sel mati haiwan peliharaan.

Semburan Febreze First Defense Fabric Refresher pada permukaan fabrik mampu mengurangkan 95% alergen bawaan udara dan pada masa yang sama mampu menyahbau. Ini memastikan fabrik kekal segar dan berbau harum. Semburan Ambi Pur First Defense Air Effects di kawasan persekitaran pula membantu memerangkap dan menyah bau busuk. Produk ini juga boleh memerangkap sehingga 75% alergen yang terkandung dalam udara persekitaran.

 

Bagi mendapatkan udara yang segar di rumah, korang digalakkan untuk melakukan semburan ke permukaan fabrik sebelum memulakan aktiviti berkemas. Hal ini bertujuan mengelakkan alergen yang berada di fabrik daripada teresebar luas di udara. Gabungan Ambi Pur dan Febreeze adalah ideal bagi memerangkap partikel-partikel alergen tatkala melakukan kerja rumah seperti menukar langsir. Dengan produk ini, korang juga tidak perlu risau jikalau anak-anak korang bermain berhampiran dengan perabut di rumah!

First Defense House Dust Reducer Recommended Retail Price
Febreze with Ambi Pur Fabric Refresher Pure Refreshment 370ml RM 11.90
Febreze with Ambi Pur Fabric Refresher Pure Refreshment Refill  320ml RM   8.70
First Defense Air Effects  RM 17.50
Ambi Pur Air Effects Clean Zest 275g RM 17.50
Ambi Pur Air Effects Clean Splash 275g RM 17.50
Ambi Pur Air Effects Pure Refreshment 275g  RM 17.50
Ambi Pur Air Effects Gentle it Leaves No Scent Behind 275g  RM 17.50

Untuk lebih mudah melindungi keluarga korang daripada bau busuk dan debu rumah, jom dapatkan inovasi terbaru Ambi Pur dan Febreze di semua pasaraya terkemuka di Malaysia dan juga rangkaian farmasi terpilih.

JMR

Yo, it's me, JMR!

View all posts by JMR →

7 thoughts on “Udara lebih segar dengan Ambi Pur dan Febreze.

  1. menarik jugak produk baru ni coz husband saya memang allergic dengan habuk2 ni..nanti nak gi cari la..kitorang memang guna ambi pur & febreeze kat rumah..suka sangat dengan bau dia..:)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *