Burp@ Mee Kolok, Laksa House Bintulu

Asslamualaikum wbt & Good Morning!!!

Dah ambil sarapan? Kalau dah, bagus sebab sarapan itu penting kan?..

Ni antara sarapan feveret aku bila beroutstation di Bintulu…nyaman seyh…

 Jemput tengok..burpp..alhamdulillah..

Alamat Laksa House, Bintulu

No.75, Parkcity Commercial Centre, 97000 Bintulu, Sarawak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JMR

Untuk sebarang kerjasama, sila hubungi JMR melalui emel : mjdetroit83@gmail.com

More Posts - Website

Follow Me:
TwitterFacebookYouTube

10 Comment

  1. Halal ke tak laksa and mee kolok ka situ? Nak cuba tp takut tak halal.

  2. seumo hidup tak pernah lagi rasa mee kolok ni huhu.. kat utara tak penah nampak lagi huhu

  3. […] jom pekena Mee Kolok Laksa House Bintulu […]

  4. nampak sedap Burp@ Mee Kolok tu, teringin untuk mencubanya =D

  5. aku melihat ia sesuatu yang…. SUPERB!!!!!

  6. laksa dia macam mee btoll…hehhe. sedapp

  7. mee kolok?? rasanya lama tak dengar nama mee ni.hehehe

    1. kt semananjung susah gk nk dpt kn..kat belah srwk, byk kedai ada jual ni bro..

  8. tapau mee kolok 1 blik nnti ye.. 🙂

    1. tapau kan basi la nanti..:-p

Leave a Reply

CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam