Burp@ Mee Kolok, Laksa House Bintulu

Asslamualaikum wbt & Good Morning!!!

Dah ambil sarapan? Kalau dah, bagus sebab sarapan itu penting kan?..

Ni antara sarapan feveret aku bila beroutstation di Bintulu…nyaman seyh…

 

 Jemput tengok..burpp..alhamdulillah..

Alamat Laksa House, Bintulu

No.75, Parkcity Commercial Centre, 97000 Bintulu, Sarawak.

JMR

JMR writes about parenting from a Dad's perspective. To contact JMR, please send me a message at mjdetroit83@gmail.com. Thank you!

More Posts - Website

Follow Me:
TwitterFacebookGoogle PlusYouTube

10 Comments

  1. Halal ke tak laksa and mee kolok ka situ? Nak cuba tp takut tak halal.

  2. seumo hidup tak pernah lagi rasa mee kolok ni huhu.. kat utara tak penah nampak lagi huhu


    1. Author

      kt semananjung susah gk nk dpt kn..kat belah srwk, byk kedai ada jual ni bro..

  3. tapau mee kolok 1 blik nnti ye.. 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam