Burp@ Mee Kolok, Laksa House Bintulu

meekoloklkasahouse

Asslamualaikum wbt & Good Morning!!!

Dah ambil sarapan? Kalau dah, bagus sebab sarapan itu penting kan?..

Ni antara sarapan feveret aku bila beroutstation di Bintulu…nyaman seyh…

 Jemput tengok..burpp..alhamdulillah..

Alamat Laksa House, Bintulu

No.75, Parkcity Commercial Centre, 97000 Bintulu, Sarawak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JMR

Untuk sebarang kerjasama, boleh hubungi JMR melalui emel : mjdetroit83@gmail.com

More Posts - Website

Follow Me:
TwitterFacebookYouTube

10 Comment

  1. Arserica1 says: Reply

    Halal ke tak laksa and mee kolok ka situ? Nak cuba tp takut tak halal.

  2. seumo hidup tak pernah lagi rasa mee kolok ni huhu.. kat utara tak penah nampak lagi huhu

  3. […] jom pekena Mee Kolok Laksa House Bintulu […]

  4. nampak sedap Burp@ Mee Kolok tu, teringin untuk mencubanya =D

  5. KiD says: Reply

    aku melihat ia sesuatu yang…. SUPERB!!!!!

  6. laksa dia macam mee btoll…hehhe. sedapp

  7. mee kolok?? rasanya lama tak dengar nama mee ni.hehehe

    1. JMR says: Reply

      kt semananjung susah gk nk dpt kn..kat belah srwk, byk kedai ada jual ni bro..

  8. Puan NuNu says: Reply

    tapau mee kolok 1 blik nnti ye.. 🙂

    1. JMR says: Reply

      tapau kan basi la nanti..:-p

Leave a Reply

CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam