Asslamualaikum wbt & Good Morning!!!

Dah ambil sarapan? Kalau dah, bagus sebab sarapan itu penting kan?..

Ni antara sarapan feveret aku bila beroutstation di Bintulu…nyaman seyh…

 Jemput tengok..burpp..alhamdulillah..

Alamat Laksa House, Bintulu

No.75, Parkcity Commercial Centre, 97000 Bintulu, Sarawak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 Thoughts on “Burp@ Mee Kolok, Laksa House Bintulu

  1. seumo hidup tak pernah lagi rasa mee kolok ni huhu.. kat utara tak penah nampak lagi huhu

  2. Pingback: Setiap kejadian pasti ada hikmahnya.. |

  3. nampak sedap Burp@ Mee Kolok tu, teringin untuk mencubanya =D

  4. aku melihat ia sesuatu yang…. SUPERB!!!!!

  5. Hurmm…. next bro cuba cari MEE BELACAN , nasi ARUK ataupun NASI GORENG DABAI…

  6. laksa dia macam mee btoll…hehhe. sedapp

  7. mee kolok?? rasanya lama tak dengar nama mee ni.hehehe

  8. tapau mee kolok 1 blik nnti ye.. :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam

Post Navigation