Asslamualaikum wbt & Good Morning!!!

Dah ambil sarapan? Kalau dah, bagus sebab sarapan itu penting kan?..

Ni antara sarapan feveret aku bila beroutstation di Bintulu…nyaman seyh…

Mee Kolok

 Jemput tengok..burpp..alhamdulillah..

Alamat Laksa House, Bintulu

No.75, Parkcity Commercial Centre, 97000 Bintulu, Sarawak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  10 Responses to “Burp@ Mee Kolok, Laksa House Bintulu”

  1. seumo hidup tak pernah lagi rasa mee kolok ni huhu.. kat utara tak penah nampak lagi huhu

  2. [...] jom pekena Mee Kolok Laksa House Bintulu [...]

  3. nampak sedap Burp@ Mee Kolok tu, teringin untuk mencubanya =D

  4. aku melihat ia sesuatu yang…. SUPERB!!!!!

  5. Hurmm…. next bro cuba cari MEE BELACAN , nasi ARUK ataupun NASI GORENG DABAI…

  6. laksa dia macam mee btoll…hehhe. sedapp

  7. mee kolok?? rasanya lama tak dengar nama mee ni.hehehe

  8. tapau mee kolok 1 blik nnti ye.. :)

 Leave a Reply

(required)

(required)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam
   
© 2014 2013 Hak Milik Penuh Jamar.Bahar a.k.a JMR